در این روزها خبرهای مبنی جدایی ایکر کاسیاس دروازه بان اسطوره رئال مادرید به گوش می رسد و هنوز مقصد نهایی وی برای فصل 2015/16 مشخص نشده است.

به گزارش ورزش 11، در حال حاضر احتمال جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید پس از 24 سال حضور در باشگاه کم نیست. همه منتظر خرید دخیا هستند که البته یونایتد هم پیش از فروش دخیا می خواهد خرید یک دروازه بان را نهایی کند. قیمت دخیا چیزی در حدود 30 میلیون یورو خواهد بود.براي مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرماييد.

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ا 11:53 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

به گزارش ورزش 11، در حالی که هنوز تکلیف آینده داوید دخیا مشخص نشده و معلوم نیست کاسیاس در رئال می ماند یا خیر. سان مدعی شده است که ده خیا به مسئولین رئال مادرید اعلام کرده در صورتی راهی این تیم می شود که کاسیاس از رئال رفته باشد تا وی بتواند دروازه بان اول این تیم لقب گیرد.

در گزارش سان آمده است که دخیا تنها شرطش را برای انتقال به برنابئو، روی همین موضوع گذاشته و خواستار جدایی کاسیاس شده است.



تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ا 11:38 نويسنده : اميررضا انتظاري ا



تاريخ : یک شنبه 10 خرداد 1394 ا 17:3 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

تونی کروس آلمانی یک بازیکن فوق العاده برای تیم ما



تاريخ : شنبه 9 خرداد 1394 ا 13:35 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

      



تاريخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394 ا 12:14 نويسنده : اميررضا انتظاري ا



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:25 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

کریستیانو رونالدو و کارلو  آنچلوتی

به نقل از اسکای نیوز، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید از این تیم اخراج شد.

فلورنتینیو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش در نشست خبری از قطع همکاری با کارلو آنچلوتی خبر داد.

بعد از اینکه رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی نتوانست مقام در شان این باشگاه در فصل جاری کسب کند سران باشگاه مادریدی تصمیم به برکناری وی گرفتند تا دوران آنچلوتی هم در رئال به پایان برسد.



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:22 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اخراج آنچلوتی از رئال مادرید را ناعادلانه توصیف نکرد.

ویسنته  دل‌بوسکه

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:20 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

ستاره پرتغالی رئال مادرید به ستایش از کارلو آنچلوتی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این مربی ایتالیایی در رئال باقی بماند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:17 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

بازیکن گلزن تیم فوتبال رئال مادرید ابراز امیدواری کرد تا فصل آینده را در کنار سرمربی ایتالیایی تیمش تجربه کند. مهاجم گلزن تیم فوتبال رئال مادرید پس از درخششی بی حاصل در هفته پایانی لالیگا اظهار امیدواری کرد تا شاید بتواند در کنار آنچلوتی به درخشش خود در رئال مادرید ادامه دهد.کریستیانو رونالدو که در بازی موسوم به «رفراندوم برنابئو» خوش درخشیده بود در جمع خبرنگاران بر اراده جدی خود جهت بقا در رئال مادرید تاکید کرد و گفت: هواداران تصمیم نهایی را می‌گیرند و امیدوارم که آنچلوتی رئال مادرید را ترک نکند، برای من و سایر بازیکنان خیلی اهمیت دارد که بدانیم در فصل آینده شاگرد چه مربی خواهیم بود، در هر حال تابع قوانین هستم اما نمی‌توانم حقیقت را کتمان کنم و مشخص است که دوست دارم در کنار آنچلوتی باشم...



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:14 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

تیم فوتبال رئال مادرید با ثبت یک برد پرگل مقابل ختافه، فصل جاری لیگ اسپانیا را به پایان رساند. در آخرین بازی از فصل هفته سی و هشتم و پایانی فوتبال اسپانیا تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف ختافه رفت و میهمان آبی‌پوش خود را با نتیجه پر گل ۷-۳ در هم کوبید تا با ثبت سی‌اُمین برد این فصل پایان خوشی را در لالیگا تجربه کند.در این بازی زیبا و تماشایی کریستیانو رونالدو در دقایق ۱۳، ۳۲ و ۳۶ از روی نقطه پنالتی، خاویر هرناندز در دقیقه ۴۷، خامس رودریگز در دقیقه ۵۱، خسه رودریگز در دقیقه ۷۱ و مارسلو در دقیقه ۹۰ برای کهکشانی‌ها و اسکودرو، کاسترو و لاسن به ترتیب در دقایق ۲۲، ۲۶ و ۴۲ برای ختافه موفق به گلزنی شدند.رونالدو با ثبت هشتمین هت تریک خود در این فصل ۴۸ گله شده و بالاتر از مسی ۴۳ گله عنوان آقای گل این فصل لالیگا را به دست آورد...



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:12 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن ۳ گل در بازی با ختافه هم آقای گل این فصل اسپانیا شد و هم کفش طلای فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد. هر چند این فصل برای رئال مادرید خوب نبود و این تیم به هیچ عنوان قهرمانی نرسید ولی برای کریستیانو رونالدو سال خوبی بود. او با به ثمر رساندن ۴۸ گل در لیگا توانست بالاتر از مسی آقای گل شود و برای چهارمین بار کفش طلای فوتبال اروپا را به خود اختصاص دهد.رونالدو که ۱۰ گل هم در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده بود برای پنجمین سال پیاپی تعداد گلهایش را در یک فصل از عدد ۵۰ بالاتر برد.این سومین آقای گلی رونالدو در اسپانیا و چهارمین کفش طلای او خواهد بود.کریستیانو رونالدو این فصل ۶۱ گل برای رئال مادرید به ثمر رساند که بهترین عملکرد رونالدو در گل زدن است. پیش از این رکورد رونالدو در سال ۲۰۱۲ با ۶۰ گل بهترین عملکرد گلزنی او محسوب می‌شود.



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:11 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

یک گزارش منتشرشده عنوان می‌کند قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در پایان فصل جاری فسخ خواهد شد. روزنامه آس در شماره شنبه (امروز) خود گزارشی منتشر کرد که برمبنای آن عنوان کرد سرمربی ایتالیایی و باشگاه مادریدی در آستانه قطع همکاری قرارگرفته‌اند.این نشریه افزود: جمعه (دیروز) مدیر برنامه‌ آنچلوتی و با برخی مسئولان رده ‌بالای رئال در هتلی در شهر مادرید ملاقات داشته‌است. در این نشست‌ راههای فسخ قرارداد مسئول فنی که تا سال ۲۰۱۶ است،‌مورد بررسی قرارگرفته است.مطابق اعلام آس دیدار امشب یاران کریس رونالدو و ختافه، آخرین دیداری خواهد بود که آنچلوتی در مقام سرمربی تیم متمول اسپانیا را هدایت می‌کند.



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:8 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

هافبک جدایی‌طلب تیم فوتبال رئال مادرید شایعه عقد قراردادش را با باشگاهی جدید تکذیب کرد. سامی خدیرا از چندی قبل مشخص کرد خواهان ترک کهکشانی‌ها با اتمام مدت قراردادش است. وی در گفت‌‌وگویی که امروز در روزنامه ال‌موندو اسپانیا منتشرشد، شایعه امضای قرارداد با تیمی جدید را تکذیب کرد.هافبک ۲۸ ساله آلمانی که سال گذشته با تیم کشورش فاتح جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد، اظهار داشت:هرچند مشخص است که رئال را ترک می‌کنم اما تا به این لحظه با هیچ تیم دیگری قرارداد نبسته‌ام. آنچه در رسانه‌ها عنوان شده، شایعه است.در شرایط کنونی گفته می‌شود یوونتوس از ایتالیا و شالکه از بوندس‌لیگا بیشترین شانس را برای به خدمت‌گیری این هافبک با تجربه دارند.قرارداد وی با سفید‌پوشان کهکشانی مادریدی ۳ هفته دیگر به اتمام خواهد رسید.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:5 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

دروازه‌بان نامدار و قدیمی رئال مادرید از حضور رقیب جوان و منچستری استقبال می‌کند. در چند وقت گذشته در اخباری که به صورت شایعه انتشار یافته، اینگونه عنوان شده که در صورت استخدام «داوید دخه‌آ» از منچستریونایتد، ایکر کاسیاس اقدام به ترک کهکشانی‌ها می‌کند.در این ارتباط گلر ۳۴ ساله سفید‌پوشان اظهارداشت:‌طبیعی است من هم از خواهان حضور دخه‌آ، در رئال هستم.وی همچنین عنوان کرد با وجود همه شایعات علاقمند است حتی با حضور رقیبی جدی مثل گلر ۲۴ ساله اولدترافوردی، نزد رئال بماند.کاسیاس اظهار کرد: مطمئنا سال آینده هم در رئال خواهم بود و تا قراردادم را انجام دهم.وی با تیم متمول شهر مادرید تا سال ۲۰۱۷ قرارداد دارد.



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:3 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

رافائل واران قرار نبود که در کالدرون فیکس باشد اما مصدومیت په په به او فرصت داد و مدافع فرانسوی خوش درخشید.

واران در کالدرون 25 بار توپ را قطع کرد و 14 توپ ربود. او در این بازی بی نقص بود و یکی از بهترین عملکرد هایش را در دو فصل اخیر داشت. واران مدتها بود که این قدر منسجم ظاهر نشده بود. این بازیکن با سرعت مناسب دوست قدیمیش گریزمن را مهار کرده بود و تبدیل به همان بازیکنی شده بود که در سال 2013 مسی را در ال کلاسیکو محو کرده بود.واران در کل بازی فقط یک بار مرتکب خطا شد. او 39 پاس سالم و فقط 5 پاس اشتباه داد که 86 درصد پاسهایش درست بودند. بازی او به حدی خوب بود که به جرئت می توان او را ستاره اصلی میدان دانست.  یکی از زیباترین حرکاتش پاسی بود که روی یک استارت بی نظیر گابی را محو کرد برای بنزما فرستاد. بازیکن فرانسوی با بی دقتی آن را از دست داد آن هم در حالی که می توانست با یک پاس خوب به خامس برساند و یک موقعیت عالی ایجاد کند.

 



تاريخ : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 ا 15:52 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

اولین کنفرانس مطبوعاتی گرت بسیار هیجان انگیز بود . بازیکن ولزی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در مورد مسائل مختلف نظرش را داد .



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 ا 15:44 نويسنده : اميررضا انتظاري ا
  • برای بازی با یوونتوس؛ «کریم بنزما» از ترکیب رئال خط خورد

    «کریم بنزما» که گفته می‌شد احتمال دارد به بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس برسد، به طور قطع از ترکیب رئال مادرید برای این بازی خط خورد. آسیب دیدگی بنزما تا به امروز باعث شده وی سه دیدار در رقابتهای لالیگا مقابل تیم‌های سلتاویگو، آلمریا و سویا را از دست بدهد ضمن اینکه بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل اتلتیکومادرید را هم از دست داده است.این ملی‌پوش فرانسوی در بازی رفت مقابل اتلتیکو دچار این آسیب‌دیدگی شده است.بنزما روز یکشنبه با دیگر بازیکنان رئال مادرید در تمرینات شرکت کرد اما نام وی در فهرست ۲۰ نفره مسافران تورین به چشم نمی‌خورد.براي ديدن مطالب بيش تر به ادامه مطلب توجه فرماييد.

  •  



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 ا 19:16 نويسنده : اميررضا انتظاري ا
رئال مادرید امروز در بازی خانگی مقابل آلمریا با سه گل به برتری رسید تا فاصله دو امتیازی اش با بارسا را حفظ کند.
 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،خامس رودریگز مهاجم کلمبیایی با ضربه ای تماشایی از پشت محوطه جریمه گل اول مادریدی ها را به ثمر رساند تا نشان دهد از آماده ترین بازیکن این روزهای رئال است .


تاريخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394 ا 20:15 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید در مورد بازی مقابل سویا گفت :" امیدوارم که بازی بسیار مشکلی باشد همان طور که این روزها همه در موردش صحبت کرده ایم. اما مثل همیشه می گوییم که مهمترین بازی ما بازی شنبه خواهد بود."

به گزارش وبسایت نود، وی در ادامه اظهار داشت :" سویا در خانه اش خیلی قدرتمند و منسجم بوده و این را در کل فصل نشان داده اند. آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حضور در فینال لیک  اروپا می جنگند. بازی زیبایی برای تماشاگران خواهد بود. امیدواریم که سه امتیاز کسب کنیم چرا که می دانیم که شرایط به خودمان وابسته نیست. هدفمان این است که کار را برای بارسا مشکل کنیم. کسب سه امتیاز در سویا به ما برای ادامه تلاش اعتماد به نفس می دهد. باید سویا را شکست بدهیم و منتظر بمانیم تا نتیجه بازی بارسا مقابل کوردوبا را تماشا کنیم چرا که فکر نمی کنم که کوردوبایی ها بخواهند که در خانه خودشان سقوط کنند."

کاسیاس در ادامه بیان کرد:" هواداران رئال مادرید به لیگ قهرمانان اهمیت زیادی می دهند. قهرمانی در اروپا برای دومین سال پیاپی دستاوردی است که هرگز به دست نیامده است. برای من قهرمانی در اروپا ارزشمندترین است."



تاريخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394 ا 20:14 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

آنچلوتی، سرمربی رئال، عدم آمادگی و خستگی کریس رونالدو در دیدار مقابل آلمریا را رد کرد و تاکید کرد از عملکرد مهاجم تیمش کاملا رضایت دارد. 

به گزارش کاپ، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال پس از پیروزی مقابل آلمریا، از فرم کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیمش در این تیم دفاع کرد و تاکید در این بازی رونالدو کامل آماده بوده و اصلا احساس خستگی نکرده است: کریستیانو در فرم خوبی قرار دارد. بعد از هر مسابقه خیلی خوب خودش را آماده می کند و کاملا سرحال و شاداب است. اصلا احساس خستگی نمی کند.

امروز نتوانست گل بزند اما خیلی سخت تلاش کرد. اگر امروز نتوانست گل بزند، در بازی شنبه مقابل سویا می تواند دروازه حریف را باز کند. عقیده شخصی من این است که اگر کریستیانو تا آخر فصل دیگر گل نزند، باز هم از او راضی و خشنود خواهم بود. 50 گل زده است و تا حالا بازیکنی نداشته ام که بتواند در یک فصل 50 گل به ثمر برساند.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید، هرچند در بازی دیشب مقابل آلمریا نتوانست گلزنی کند اما همچنان با 39 گل زده و یک گل بیشتر از مسی، در صدر گلزنان برتر لالیگا قرار دارد.



تاريخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 ا 17:32 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

آنها را هرچه می‌خواهید بنامید:
سپیدها ، ققنوس‌ها ، واینکینگ‌ها
شاید تنها عده کمی از طرفداران بایرن مونیخ و منچستر یونایتد هستند که با تصمیم فیفا مبنی بر اعطای لقب « بزرگ‌ترین باشگاه تاریخ فوتبال » به رئال مخالف باشند.
ورزش زیبا و مهیج فوتبال تاكنون باشگاهی چون رئال مادرید از حیث تعداد قهرمانی و افتخار به خود ندیده است. شهر قدیمی و پر جمعیت مادرید، پایتخت كشور اسپانیا، مهد باشگاه های بزرگ است. 
رئال و آتلتیكو دو باشگاه معروف و بزرگ این شهر زیبا به شمار می آیند. در شهر مادرید همگی طرفدار یكی از این دو تیم هستند و پیكارهای این تیمها در برابر یكدیگر از معروفترین دربی های اروپاست . 
همواره ، هنگام بازی های رئال در ورزشگاه اختصاصی این تیم یعنی سانتیاگو برنابئو ، هواداران كثیری برای تماشا به استادیوم می روند و تیم محبوب خود را تشویق می كنند . 
باشگاه رئال مادرید سه سال پس از تاسیس، در سال 1905 نخستین قهرمانی خویش را با به دست آوردن جام حذفی اسپانیا جشن گرفت. رئال 17 بار جام قهرمانی مسابقات حذفی اسپانیا را از آن خود كرده است كه آخرین آن در سال 1993 بود. 
سفید پوشان مادریدی در سال 1923 به اولین جام قهرمانی لیگ باشگاههای كشورشان دست یافتند و از همان سال دوران اوج خود را آغاز نمودند. رئال با هنرنمایی بازیكنان بزرگ خویش در سالهای 1961 الی 1969 به هشت قهرمانی لیگ باشگاه ها رسید. پس از آن هم در طی دهه های 70 و80 و90 میلادی همچنان به عنوان یكی از قدرتهای اسپانیا به قهرمانی هایی نیز دست یافت. رئال تاكنون با 29 عنوان قهرمانی در لیگ اسپانیا، یكی از پرطرفدارترین تیمهای اسپانیایی به شمار می آید. 
این باشگاه در كلكسیون افتخارات خویش جامهای متعدد اروپایی را نیز دارد، به طوریكه هنوز باشگاهی از نظر تعداد قهرمانی و كسب افتخار به رئال مادرید نرسیده است و از نگاه آمار، پر افتخارترین تیم باشگاهی جهان است. 
طرفداران فوتبال به مردان رئال لقب "قوهای سفید" را داده اند و بسیاری از آنان در سراسر جهان، دیدارهای این تیم بزرگ را دنبال و پیگیری می كنند. 
رئال مادرید 5 سال متوالی در سالهای 1960-1959-1958-1957-1956 به قهرمانی جام باشگاههای اروپا دست یافت. همچنین در سالهای 1966- 1998-2000-2002 ( دوره گذشته )، این جام اروپایی را به كلكسیون جامهای خویش اضافه نمود. 
قوهای سفید در سالهای 1960-1968-2002 جام بین قاره ای را نیز مال خود كردند. 
در سال2002، باشگاه رئال یكصدمین سال تاسیس خود را جشن گرفت و درهمین سال به قهرمانی سوپر جام باشگاههای اروپا دست یافت. براي خواندن مطالب بيش تر به ادامه مطلب مراجعه فرماييد.
رئالی ها، به جز 9 جام قهرمانی باشگاههای اروپا، در سالهای 1986و1985 جام یوفا را فتح كردند. 
باشگاه در طول حیات ورزشی اش،همواره از مربیان بزرگ و نامدار برای هدایت تیم استفاده نموده است. آنتونیو كاماچو (اسپانیا ) ،یوپ هاینكس (آلمان)، جان توشاك (ولز)، فابیوكاپلو (ایتالیا) ،گاس هیدینك (هلند) و... از مربیان طراز اول رئال به شمار می آیند كه هر یك زمانی رهبری تیم را بر عهده داشتند.
اما حضور ستارگانی چون فرانس پوشكاش و آلفردو دی استفانو به عنوان دو اعجوبه فوتبال جهان در تیم ، كارنامه درخشانی را در اواخردهه50 و اوایل دهه 60 میلادی برای رئال رقم زده است. در حال حاضر ، رائول گونزالس مهاجم توانمند رئال محبوبترین چهره مادرید به حساب می آید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 ا 17:26 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

1 : خط هافبک سه نفره تیم، توانایی بازی برابر هر تیمی را دارد :

برخی سوالات درباره ی کروس ، مودریچ و جیمز و توانایی آنها به بازی برابر نخبگان خط هافبک بارسا با توجه به عدم مهارتهای دفاعی این سه بازیکن وجود داشت . مسئله ای که با تلاش حتی بازیکنی نظیر ایسکو برای تغذیه این بازیکنان تعادل را در تیم و قدرت تهاجمی تفکرات کارلتو بیشتر نیز می کرد . دیروز در بازی الکلاسیکو رکن اصلی تیم بارسا را دیدیم ، یعنی تیکی تاکا که رکن اصلی بارسا بود روز گذشته به عنوان مسئله ی فرعی مادرید نشان داده شد ، تیمی که با هماهنگی بالا و سرعت حیرت آور خود نه تنها وظایف تیمی را اعمال می کرد بلکه شیوه ی بارسایی ها را حتی بهتر از خودشان اعمال می کرد ، پاسکاری های متعدد و پیاپی با سرعت بالا درحالیکه تیم حریف مخصوصا در نیمه دوم حتی چند پاس سالم نیز نمی توانست بدهد .

2 : کریم بنزما مهاجم بی رقیب مادریدی هاست و به خوبی توانست از هماهنگی این خط هافبک استفاده کند


مهاجم فرانسوی قدرت مسلم رئال و بازیکن موثر در نقش حمله در لالیگاست این چیزی ست که برخی هواداران مادرید آن را می دانستند و برخی نیز نه . برنابئو بعد از تعویض این بازیکن سرتاسر تشویق شد و حتی نامش را برای اولین بار خواند ، اگر او بتواند قدرت و صلابت خود را حفظ کند هواداران باید تا آخر فصل آماده ی گلزنی ها او باشند . تجربه نشان داده بازیکنانی که بیشتر مورد انتقاد قرار می گیرند عکس العمل بهتری خواهند داشت .او طبق نظر هموطن خود ژرمی متیو نیز نقش تعیین کننده ای در پیروزی تیمش برابر بارسا داشت بازیکنی که در موقعیتهای حساس به کمک مادرید شتافته و چراغ خاموش عمل می کند .

3: خط دفاعی که می تواند در حمله و دفاع همزمان حضور یابد

مارسلو و کارواخال دو مدافع کناری تیم که در طول 90 دقیقه بسیار فعال و با تلاش بودند و بیشتر مسئولیتشان تحت نظر قراردادن سوآرز و نیمار بود انصافا نیز از این وظیفه ی مهم با سربلنی بیرون آمدند غیر از 10 دقیقه اول که مدافع اسپانیایی مرتکب اشتباه شد و نیمار گل زودهنگام بازی را زد، آنها به خوبی توانستند زهر مهاجمان پرآوازه ی بارسا را بگیرند به خصوص مارسلو که در بازی های تهاجمی نیز بسیار موفق ظاهر شد و با سانتر زمینی او و برخورد توپ با دستان پیکه رئال صاحب پنالتی و گل اول شد

 



تاريخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 ا 17:25 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

این مهاجم مکزیکی که در تابستان گذشته از منچستریونایتد به رئال پیوست، در ‏دیدارهای اخیر نمایش های خیره کننده ای داشته و علاوه بر به ثمر رساندن گل صعود رئال به نیمه نهایی ‏چمپیونزلیگ، در پیروزی ۴-۲ این هفته رئال مقابل سلتاویگو هم دو بار دروازه حریف را باز کرد.‏براي  مطالب بيش تر به ادامه مطلب توجه فرماييد.

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 ا 16:28 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

شریه مارکا امروز در گزارشی ویژه، نام ۳ بازیکن را به عنوان اصلی ترین اهداف رئال در فصل نقل و انتقالات تابستانی مطرح کرد.

رئال مادرید ماه گذشته به عنوان اولین خرید برای فصل بعد، دانیلو از پورتو را به خدمت گرفت تا دنی کارواخال در منطقه راست خط
 
دفاعی رئال، رقیبی جدی پیدا کند. ملی پوش برزیلی از فصل آینده برای رئال بازی خواهد کرد.
 
مارکا که خود خرید دانیلو را از ماه ها پیش پیش بینی کرده بود، امروز در گزاشی ویژه از ۳ بازیکن دیگر به عنوان خرید های احتمالی
 
باشگاه رئال مادرید نام برد : مارکو وراتی از پاری سن ژرمن، داوید دخیا از منچستریونایتد و دیوید آلابا از بایرن مونیخ، سه بازیکنی هستند
 
که رئالی ها تابستان آتی برای جذبشان تلاش خواهند کرد.
 
به ادعای مارکا، وراتی که از کشفیات کارلو آنچلوتی است، از شانس بسیار بالایی برای پیوستن به رئال مادرید برخوردار است.


تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 ا 16:28 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

به گزارش رئال سی اف ، داوید دخیا سنگربان تیم فوتبال منچستریونایتد به دوستان نزدیک خود گفته فرصت برگشت به کشورش اسپانیا و بازی در رئال مادرید آنقدر جذاب است که نمی‌تواند آن را رد کند، این ادعاییست که روزنامه انگلیسی دیلی میل آن را مطرح کرده است.

ستاره شیاطین سرخ، در این فصل بهترین بازیکن در جمع یاران لوئی فان‌خال بوده است و عملکرد عالی او درون دروازه، یکی از دلایل اصلی حضور منچستریونایتد در رتبه چهارم لیگ برتر است. با این وجود وضعیت آینده او در منچستریونایتد نامشخص است، چرا که رئال مادرید به دنبال این است که دخئا را جانشین ایکر کاسیاس باتجربه کند.

دخئا که قراردادش با منچستریونایتد در سال ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد، با پیشنهادی جدید برای تمدید قرارداد با دستمزد هفتگی ۲۰۰ هزار پوند مواجه شده اما امتناع او از امضای قرارداد باعث افزایش شایعات در مورد جدایی او از یونایتد شده است. حالا گزارشها حاکی از آن است که او آماده پیوستن به رئال است و گویا در جمع دوستان صمیمی خود گفته نمی‌تواند شانس حضور در جمع سفیدپوشان مادریدی را از دست بدهد. با وجودی که او پیش از این سابقه بازی در تیم رقیب و دشمن رئال یعنی اتلتیکومادرید را داشته اما دخئا در این فکر است که با حضور در رئال جای خود را به عنوان دروازه‌بان اول فوتبال اسپانیا در تیم ملی نیز ثبیت کند.



تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 ا 16:26 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

به گزارش رئال سی اف ، کارلو آنچلوتی می‌گوید کریم بنزما و گرت بیل برای دیدار رئال مادرید مقابل یوونتوس به آمادگی کامل خواهند رسید.

این دو بازیکن که هر دو جزو بازیکنان هجومی رئال به حساب می‌آیند اخیرا مصدوم شده‌‌اند، اما آنچلوتی – سرمربی سابق یوونتوس – در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردای رئال مقابل آلمریا گفت که هر دو بازیکن به بازی مقابل یووه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت) می‌رسند: «بیل مقابل سویا (۱۲ اردیبهشت) به میدان باز می‌گردد و بنزما هم یک روز بعد از آن شرایط بازی کردن را پیدا می‌کند.

الان مقطعی از فصل است که همه بازیها برای هر تیمی حکم مرگ و زندگی را دارد. باید خود را برای بازی برابر آلمریا آماده کنیم و البته این را در ذهن داشته باشیم که این بازی قبل از یک سری از بازیهای بسیار سخت ما انجام خواهد شد.

یک تقویم فشرده در پیش داریم که بازیهایمان هم خیلی خیلی سخت هستند. اما اعتماد به نفس داریم که می‌توانیم خوب کار کنیم چون تیممان اوضاع مناسبی دارد و سرحال است و می‌تواند در همه جامها رقابت کند. به این فکر نمی‌کنیم که آیا بارسا خواهد لغزید یا نه، فقط روی بازیهایی که خودمان در پیش داریم، تمرکز می‌کنیم.»



تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 ا 16:20 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

 به گزارش رئال سی اف ، این محرومیت که به دلیل نقض قوانین مربوط به نقل و انتقال بازیکنان جوان خارجی است، از فصل نقل و انتقالات آتی شروع خواهد شد و تا فصل نقل و انتقالات ژانویه آینده ادامه خواهد داشت.

فیفا فقط در صورت وجود سه شرط زیر، اجازه نقل و انتقال بازیکنان خارجی جوان را می دهد: والدین بازیکن به دلایلی غیر از فوتبال به کشور مقصد نقل مکان کرده باشند؛ این نقل مکان در حوزه کشورهای اتحادیه اروپایی و در زمانی که سن بازیکن بین ۱۶ تا ۱۸ سال بوده، انجام شده باشد؛ منزل بازیکن در فاصله کمتر از ۵۰ کیلومتر از مرز کشور باشد.

پیش از این باشگاه بارسلونا نیز به دلیل نقض همین قوانین در چندین مورد از سوی فیفا محروم شد.

گفته می شود فیفا، فدراسیون فوتبال اسپانیا را از محرومیت قریب الوقوع رئال مادرید و اتلتیکو مادرید آگاه کرده و به باشگاه اتلتیکو به صورت رسمی گفته است که حق خرید بازیکن جدید برای فصل آینده را ندارد.

ظاهرا رئال مادرید نیز از این محرومیت اطلاع دارد و به همین دلیل اقدام به خرید زودهنگام لوکاس سیلوا، مارتین اودگارد و دانیلو در ماه های اخیر کرده است.



تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 ا 16:18 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

به گزارش رئال سی اف ، رئال مادرید که چهارشنبه آینده دیدار رفت خود از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در شهر تورین مقابل یوونتوس برگزار خواهد کرد. دیدار بسیار حساسی که کریم بنزما دوست ندارد آن را از دست بدهد. ستاره فرانسوی رئال، در دقیقه ۷۵ بازی رفت مرحله یک چهارم مقابل اتلتیکو، به دلیل مصدومیت جای خود را به ایسکو داد و از آن پس دیگر نتوانسته در میادین حاضر شود.

مصدومیت او پیچ خوردگی از ناحیه زانو است. بنزما چند روزی است که به فرانسه و شهر لیون سفر کرده تا ضمن دیدار با خانواده، در مرکز ارتوپدی “پل سانتی”، زیر نظر پزشک مورد اعتمادش سانری کوته، به درمان مصدومیتش بپردازد. همان پزشکی که مصدومیت او در سال ۲۰۱۳ را زودتر از زمان پیش بینی شده معالجه کرده بود.

رئیس تیم پزشکی رئال مادرید نیز برای نظارت بر روند معالجات کریم، به فرانسه سفر کرده است.بنزما طبق گفته آنچلوتی، از یکشنبه آینده در تمرینات گروهی رئال حاضر خواهد بود و حتی به تورین سفر خواهد کرد اما مشخص نیست که بتواند در مقابل یوونتوس به میدان برود. باید دید که نتیجه اقدامات پزشک فرانسوی چه خواهد بود و او می تواند بنزما را به بازی حساس مقابل یوونتوس برساند یا خیر؟



تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 ا 16:16 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

هلیو لویریرو ، پزشک تیم ملی پرتغال به خوبی با سلیقه کریستیانو رونالدو آشنایی دارد. 

این آشپز در یک اجلاس آشپزی در بلو هوریزنته گفت که نام غذای مورد علاقه رونالدو باکالیائو ابراس است (متشکل از  ماهی نمک زده ، پیاز ، سیب زمینی سرخ کرده که با تخم مرغ آب پز ترکیب شود). ریزوتو (غذایی ایتالیایی از جنس برنج و خامه) ، پوره سرخ شده و سوپ سبزی.

لوریرو گفت: «غذای محبوب رونالدو یک راز نیست. حتی ماردش هم در موردش صحبت کرده است. باکالیائو ابراس غذای مورد علاقه اوست. این یک غذای خوشمزه و بسیار مشهور در پرتغال است. رونالدو اطلاعاتی زیادی راجع به غذاها دارد. ریزوتو را هم خیلی دوست دارد. او ستاره دنیاست و سعی می کند که از بهترین عذا و بهترین نوشیدنی لذت ببرد. بهترین نوشیدنی برای جشن گرفتن موفقیت های خوب.



تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 ا 16:14 نويسنده : اميررضا انتظاري ا


 به گزارش رئال سی اف ، رئال مادرید ماه گذشته به عنوان اولین خرید برای فصل بعد، دانیلو از پورتو را به خدمت گرفت تا دنی کارواخال در منطقه راست خط دفاعی رئال، رقیبی جدی پیدا کند. ملی پوش برزیلی از فصل آینده برای رئال بازی خواهد کرد.

مارکا که خود خرید دانیلو را از ماه ها پیش پیش بینی کرده بود، امروز در گزاشی ویژه از ۳ بازیکن دیگر به عنوان خرید های احتمالی باشگاه رئال مادرید نام برد : مارکو وراتی از پاری سن ژرمن، داوید دخیا از منچستریونایتد و دیوید آلابا از بایرن مونیخ، سه بازیکنی هستند که رئالی ها تابستان آتی برای جذبشان تلاش خواهند کرد.

به ادعای مارکا، وراتی که از کشفیات کارلو آنچلوتی است، از شانس بسیار بالایی برای پیوستن به رئال مادرید برخوردار است.



تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 ا 16:7 نويسنده : اميررضا انتظاري ا
ما بازی رونالدو را می بینیم  و از بازی آن لذت  می بریم و او را تحسین می کنیم او تا به حال توپ های طلای  زیادی از فدراسیون فوتبال دریافت کرده است برای مشاهده ی عکس های بیش تر به ادامه مطلب توجه فرمایید.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 ا 7:44 نويسنده : اميررضا انتظاري ا



تاريخ : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ا 17:48 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

رونالدو بهترين گل زن در تاريخ دنيا است او  در حال حاضر در تيم رئال مادريد در شرايط خوبي قرار دارد.



تاريخ : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 ا 17:47 نويسنده : اميررضا انتظاري ا


تاريخ : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 ا 17:41 نويسنده : اميررضا انتظاري ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.