در این روزها خبرهای مبنی جدایی ایکر کاسیاس دروازه بان اسطوره رئال مادرید به گوش می رسد و هنوز مقصد نهایی وی برای فصل 2015/16 مشخص نشده است.

به گزارش ورزش 11، در حال حاضر احتمال جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید پس از 24 سال حضور در باشگاه کم نیست. همه منتظر خرید دخیا هستند که البته یونایتد هم پیش از فروش دخیا می خواهد خرید یک دروازه بان را نهایی کند. قیمت دخیا چیزی در حدود 30 میلیون یورو خواهد بود.براي مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرماييد.

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ا 11:53 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

به گزارش ورزش 11، در حالی که هنوز تکلیف آینده داوید دخیا مشخص نشده و معلوم نیست کاسیاس در رئال می ماند یا خیر. سان مدعی شده است که ده خیا به مسئولین رئال مادرید اعلام کرده در صورتی راهی این تیم می شود که کاسیاس از رئال رفته باشد تا وی بتواند دروازه بان اول این تیم لقب گیرد.

در گزارش سان آمده است که دخیا تنها شرطش را برای انتقال به برنابئو، روی همین موضوع گذاشته و خواستار جدایی کاسیاس شده است.



تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ا 11:38 نويسنده : اميررضا انتظاري ا



تاريخ : یک شنبه 10 خرداد 1394 ا 17:3 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

تونی کروس آلمانی یک بازیکن فوق العاده برای تیم ما



تاريخ : شنبه 9 خرداد 1394 ا 13:35 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

      



تاريخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394 ا 12:14 نويسنده : اميررضا انتظاري ا



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:25 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

کریستیانو رونالدو و کارلو  آنچلوتی

به نقل از اسکای نیوز، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید از این تیم اخراج شد.

فلورنتینیو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش در نشست خبری از قطع همکاری با کارلو آنچلوتی خبر داد.

بعد از اینکه رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی نتوانست مقام در شان این باشگاه در فصل جاری کسب کند سران باشگاه مادریدی تصمیم به برکناری وی گرفتند تا دوران آنچلوتی هم در رئال به پایان برسد.



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:22 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اخراج آنچلوتی از رئال مادرید را ناعادلانه توصیف نکرد.

ویسنته  دل‌بوسکه

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:20 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

ستاره پرتغالی رئال مادرید به ستایش از کارلو آنچلوتی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این مربی ایتالیایی در رئال باقی بماند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:17 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

بازیکن گلزن تیم فوتبال رئال مادرید ابراز امیدواری کرد تا فصل آینده را در کنار سرمربی ایتالیایی تیمش تجربه کند. مهاجم گلزن تیم فوتبال رئال مادرید پس از درخششی بی حاصل در هفته پایانی لالیگا اظهار امیدواری کرد تا شاید بتواند در کنار آنچلوتی به درخشش خود در رئال مادرید ادامه دهد.کریستیانو رونالدو که در بازی موسوم به «رفراندوم برنابئو» خوش درخشیده بود در جمع خبرنگاران بر اراده جدی خود جهت بقا در رئال مادرید تاکید کرد و گفت: هواداران تصمیم نهایی را می‌گیرند و امیدوارم که آنچلوتی رئال مادرید را ترک نکند، برای من و سایر بازیکنان خیلی اهمیت دارد که بدانیم در فصل آینده شاگرد چه مربی خواهیم بود، در هر حال تابع قوانین هستم اما نمی‌توانم حقیقت را کتمان کنم و مشخص است که دوست دارم در کنار آنچلوتی باشم...



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:14 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

تیم فوتبال رئال مادرید با ثبت یک برد پرگل مقابل ختافه، فصل جاری لیگ اسپانیا را به پایان رساند. در آخرین بازی از فصل هفته سی و هشتم و پایانی فوتبال اسپانیا تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف ختافه رفت و میهمان آبی‌پوش خود را با نتیجه پر گل ۷-۳ در هم کوبید تا با ثبت سی‌اُمین برد این فصل پایان خوشی را در لالیگا تجربه کند.در این بازی زیبا و تماشایی کریستیانو رونالدو در دقایق ۱۳، ۳۲ و ۳۶ از روی نقطه پنالتی، خاویر هرناندز در دقیقه ۴۷، خامس رودریگز در دقیقه ۵۱، خسه رودریگز در دقیقه ۷۱ و مارسلو در دقیقه ۹۰ برای کهکشانی‌ها و اسکودرو، کاسترو و لاسن به ترتیب در دقایق ۲۲، ۲۶ و ۴۲ برای ختافه موفق به گلزنی شدند.رونالدو با ثبت هشتمین هت تریک خود در این فصل ۴۸ گله شده و بالاتر از مسی ۴۳ گله عنوان آقای گل این فصل لالیگا را به دست آورد...



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:12 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن ۳ گل در بازی با ختافه هم آقای گل این فصل اسپانیا شد و هم کفش طلای فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد. هر چند این فصل برای رئال مادرید خوب نبود و این تیم به هیچ عنوان قهرمانی نرسید ولی برای کریستیانو رونالدو سال خوبی بود. او با به ثمر رساندن ۴۸ گل در لیگا توانست بالاتر از مسی آقای گل شود و برای چهارمین بار کفش طلای فوتبال اروپا را به خود اختصاص دهد.رونالدو که ۱۰ گل هم در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده بود برای پنجمین سال پیاپی تعداد گلهایش را در یک فصل از عدد ۵۰ بالاتر برد.این سومین آقای گلی رونالدو در اسپانیا و چهارمین کفش طلای او خواهد بود.کریستیانو رونالدو این فصل ۶۱ گل برای رئال مادرید به ثمر رساند که بهترین عملکرد رونالدو در گل زدن است. پیش از این رکورد رونالدو در سال ۲۰۱۲ با ۶۰ گل بهترین عملکرد گلزنی او محسوب می‌شود.



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:11 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

یک گزارش منتشرشده عنوان می‌کند قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در پایان فصل جاری فسخ خواهد شد. روزنامه آس در شماره شنبه (امروز) خود گزارشی منتشر کرد که برمبنای آن عنوان کرد سرمربی ایتالیایی و باشگاه مادریدی در آستانه قطع همکاری قرارگرفته‌اند.این نشریه افزود: جمعه (دیروز) مدیر برنامه‌ آنچلوتی و با برخی مسئولان رده ‌بالای رئال در هتلی در شهر مادرید ملاقات داشته‌است. در این نشست‌ راههای فسخ قرارداد مسئول فنی که تا سال ۲۰۱۶ است،‌مورد بررسی قرارگرفته است.مطابق اعلام آس دیدار امشب یاران کریس رونالدو و ختافه، آخرین دیداری خواهد بود که آنچلوتی در مقام سرمربی تیم متمول اسپانیا را هدایت می‌کند.



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:8 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

هافبک جدایی‌طلب تیم فوتبال رئال مادرید شایعه عقد قراردادش را با باشگاهی جدید تکذیب کرد. سامی خدیرا از چندی قبل مشخص کرد خواهان ترک کهکشانی‌ها با اتمام مدت قراردادش است. وی در گفت‌‌وگویی که امروز در روزنامه ال‌موندو اسپانیا منتشرشد، شایعه امضای قرارداد با تیمی جدید را تکذیب کرد.هافبک ۲۸ ساله آلمانی که سال گذشته با تیم کشورش فاتح جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد، اظهار داشت:هرچند مشخص است که رئال را ترک می‌کنم اما تا به این لحظه با هیچ تیم دیگری قرارداد نبسته‌ام. آنچه در رسانه‌ها عنوان شده، شایعه است.در شرایط کنونی گفته می‌شود یوونتوس از ایتالیا و شالکه از بوندس‌لیگا بیشترین شانس را برای به خدمت‌گیری این هافبک با تجربه دارند.قرارداد وی با سفید‌پوشان کهکشانی مادریدی ۳ هفته دیگر به اتمام خواهد رسید.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:5 نويسنده : اميررضا انتظاري ا

دروازه‌بان نامدار و قدیمی رئال مادرید از حضور رقیب جوان و منچستری استقبال می‌کند. در چند وقت گذشته در اخباری که به صورت شایعه انتشار یافته، اینگونه عنوان شده که در صورت استخدام «داوید دخه‌آ» از منچستریونایتد، ایکر کاسیاس اقدام به ترک کهکشانی‌ها می‌کند.در این ارتباط گلر ۳۴ ساله سفید‌پوشان اظهارداشت:‌طبیعی است من هم از خواهان حضور دخه‌آ، در رئال هستم.وی همچنین عنوان کرد با وجود همه شایعات علاقمند است حتی با حضور رقیبی جدی مثل گلر ۲۴ ساله اولدترافوردی، نزد رئال بماند.کاسیاس اظهار کرد: مطمئنا سال آینده هم در رئال خواهم بود و تا قراردادم را انجام دهم.وی با تیم متمول شهر مادرید تا سال ۲۰۱۷ قرارداد دارد.



تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ا 17:3 نويسنده : اميررضا انتظاري ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.